Bouw begint communicatie pas nu echt belangrijk te vinden
Er is bijna geen enkele sector waar communicatie zo’n belangrijke rol speelt als in de vastgoedsector. Zowel intern als extern moet de boodschap voor iedereen helder zijn. Maar wát is die boodschap en voor wie? En hoe moet die boodschap uiteindelijk worden geformuleerd? Dat zijn vraagstukken waar ik graag mijn tanden in zet.
Ik loop al meer dan 20 jaar in de bouw mee. Eerst als verslaggever bij Dagblad Cobouw en later aan de bureaukant (Rutten Communicatieadvies) en sinds 2008 zelfstandig. En ik merk dat bedrijven in de bouw pas nu communicatie echt belangrijk gaan vinden.
Prikbord (1 commentaar)
Je moet lid zijn van BouwProfs om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van BouwProfs
Hartelijk welkom bij BouwProfs. Ik stel het bijzonder op prijs dat je lid bent geworden van ons netwerk.
Om je meteen een vliegende start te geven, heb ik een aantal tips op papier gezet voor je. Zodat je direct het meeste uit je deelname aan BouwProfs kunt halen.
Ik wens jij bijzonder veel plezier toe in onze groep.
Met vriendelijke groet,
Michel Eek
Uitgever BouwProfs