BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wonen aan de Kreek (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dankjewel Remco, heb dit met veel aandacht gelezen. Het past in anders denken en d…"

Wonen aan de Kreek heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Beste Sjaak, Ik spreek geen algemeen oordeel uit over de mensen die hier reageren. O…"

Wonen aan de Kreek heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Je opmerking over KAK ontgaat me. Het voorbeeld spreekt aan. Lijkt me boeiend een kl…"

Wonen aan de Kreek heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Bedankt Maurice voor je reactie en tip. Blij weer eens zo'n bericht te krijgen, omda…"

Wonen aan de Kreek heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Naast het opstellen van onze longlist hebben we partijen uitgedaagd om iets bijzonde…"

Wonen aan de Kreek heeft 20 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Een appartementengebouw uit een fabriek? We realiseren koopwoningen in de luxe vri…"

Wonen aan de Kreek heeft 20 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

" Oei, dat klinkt wel heel aantrekkelijk en vooral inhoudelijk sterk."

Wonen aan de Kreek heeft 19 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Wat raar dat dit nog belangrijker gevonden wordt dan wij vragen. Zonder invulling…"

Wonen aan de Kreek heeft 18 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Wat jammer dat de beschrijving van onze wensen niet duidelijk blijkt te zijn, of dat…"

Wonen aan de Kreek heeft 18 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+