BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Willemsen (55)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

" "

Ton Willemsen heeft 13 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Dag Leo,Ik nodig je uit om het toch voor te leggen aan de ballotagecommissie. Ik kan…"

Ton Willemsen heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"In mijn slaapkamer heb ik de radiator verwijderd. Bij het hoofdeinde heb ik schuin b…"

Ton Willemsen heeft 11 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Ga nou niet net doen of die zonnige folie alleen maar een sprookje is. De eerste hot…"

Ton Willemsen heeft 8 Feb 2021 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Thermoskussens passen door ieder luikje en kunnen onbeperkt lang zijn. "

Ton Willemsen heeft 8 Feb 2021 gereageerd op Beste methode voor isoleren broodjesvloer met bimsblokken bij vloerverwarming?

13 16 Feb 2021
Antwoord van George Balsing

"De isolatiewaarde van de Thermoskussens is Rd≥3,8 m²K/W, dus groter of gelijk aan. 3…"

Ton Willemsen heeft 8 Feb 2021 gereageerd op Beste methode voor isoleren broodjesvloer met bimsblokken bij vloerverwarming?

13 16 Feb 2021
Antwoord van George Balsing

""

Ton Willemsen heeft 27 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Als er wat ruimte is in de kruipruimte, dan zou ik toch andere materialen aanrade…"

Ton Willemsen heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Stop de verdamping van vocht uit de kruipruimtebodem. dat is de beste bouwfysische o…"

Ton Willemsen heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Bodemisolatie is geen vloerisolatie: Terwijl je € 11,- per m² subsidie krijgt voor v…"

Ton Willemsen heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+