De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Gezocht : verwarmings afgiftesystemen met watertemperatuur < 30°Cvoor warmtepompprojecten ben ik op zoek naar informatie en leveranciers van warmte-afgiftesystemen waarbij de aanvoertemperatuur maximaal i… Begonnen door Siemen Veenstra |
2 |
23 Feb 2011 Antwoord van Hans Rutte |
Loodvervangers op dakenEr wordt in de bouw nog steeds erg veel lood verwerkt. Toch zien we dat er steeds meer lood vervangers op de markt komen. Stel u kunt kieze… Begonnen door Marco van der Aar |
9 |
23 Feb 2011 Antwoord van Geert van Eupen |
ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....Linda Zadelaar is interior designer - eigenaar van Vrij Design BNI. In de BouwProfs groep doet ze de volgende oproep:ZUCHT, waarom is het z… Begonnen door BouwProfs Redactie |
22 |
17 Feb 2011 Antwoord van Barry van de Laar |
Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?Jacqueline Winnen heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld: Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak? En is het… Begonnen door Andre Letsch |
16 |
16 Feb 2011 Antwoord van Bernard Blokzijl |
verbouwingGiesbers Rotterdam Begonnen door Hein Geenen |
0 | 15 Feb 2011 |
Gezocht: vloerverwarming < 30 °C aanvoertemperatuurVoor een goede werking van wamtepompen is het essentieel dat met een zo laag mogelijke afgifte temperatuur kan worden gewerkt. Hoe lager de… Begonnen door Siemen Veenstra |
0 | 10 Feb 2011 |
Vloerverwarming in uitbreiding wel of niet op vloerisolatie?Robert Schröer heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld: Aan de achterzijde van de woonkamer een bestaande uitbreiding met vocht p… Begonnen door Michel Eek |
0 | 9 Feb 2011 |
Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.Rinus Haarman is projectbegeleider bij ITS Raalte. Rinus heeft de volgende vraag: Ik ben op zoek naar 3 laags brandvertragend isolatie gla… Begonnen door BouwProfs Redactie |
11 |
9 Feb 2011 Antwoord van Michel van Rijswijck |
Wie weet veel van 0 energie woningen af?Gert van Dorsten heeft in de linkedin subgroep Duurzaam Bouwen van BouwProfs de volgende vraag gesteld: "Ik ben de mogelijkheid aan het ond… Begonnen door BouwProfs Redactie |
36 |
9 Feb 2011 Antwoord van Ivo Opstelten |
Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?Henk Timmer is eigenaar van Aannemingbedrijf Timmer & Schuur. Henk heeft de volgende vraag:Voor een bijzondere klus hebben wij gezette… Begonnen door BouwProfs Redactie |
16 |
7 Feb 2011 Antwoord van J.M. Lieverdink |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door