De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Het is slecht gesteld met innovatie in de bouw.(bron: cobouw.nl) Het ministerie van Economische Zaken stelt nog dit jaar 5,9 miljoen euro beschikbaar om innovatie bij kleine en middelg… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
16 |
28 Sept 2010 Antwoord van Wieringa |
Wie heeft ervaring met EPDM dakbedekkingen?Hans van de Winkel is Interim senior bouwplantoetser BWT Consultancy Weert BV en deelnemer aan BouwProfs. Hans stelt op BouwProfs op Linked… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
20 |
26 Sept 2010 Antwoord van Jozef de Roos |
Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.Anne Elsen is projectmanager Duurzaamheid, en deelneemster aan BouwProfs. In de BouwProfs subgroep Duurzaam Bouwen op Linkedin stelt zij de… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
18 |
23 Sept 2010 Antwoord van jacques serle |
Cradle to Cradle op gebouwniveau, waar is het meeste terrein te winnen?Discussie gestart via BouwProfs op Linkedin door Rino Groenenberg:" Het principe Cradle to Cradle valt op gebouwniveau te vertalen naar de… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
0 | 22 Sept 2010 |
Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.BouwProfs nodigt u uit te reageren op de stelling: "Hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor Cradle to Cradle in de bouw."… Door Andre Letsch begonnen in BouwProfs dossiers |
48 |
22 Sept 2010 Antwoord van Andre Letsch |
Behoefte peilingVanuit de Corporate Identy markt spreken wij veel met architecten, bouwondernemingen, vastgoedondernemingen, ontwerpers, diverse producente… Door Jered Heesters begonnen in BouwProfs discussie |
7 |
21 Sept 2010 Antwoord van Marijke van Loon |
einde aan corporatiefraude?Bijgevoegde artikel is geschreven door een collega. Ik ben wel benieuwd of jullie de mening van mijn collega delen. http://www.fdselections… Door Eric Hogenbirk begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 17 Sept 2010 |
De bouwsector trekt weer aan in 2011.Analisten van ABN-Amro stellen dat de bouwsector in de tweede helft van 2011 weer gaat aantrekken. De bank baseert zijn uitspraak op het ge… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
16 Sept 2010 Antwoord van hans oberendorff |
Voor een particulier woningbouwproject ben ik op zoek naar de meest duurzame betonnen systeemvloer.Kees van Wuyckhuyze is partner bij Sensid en deelnemer aan BouwProfs. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: " C2C… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
10 |
16 Sept 2010 Antwoord van Esteban van Zeijl |
Kwaliteit van standaard processen borgen op de werkvloerCollega bouwers,Alle inspanningen ten spijt moet ik constateren dat het erg lastig blijft om een uniforme kwaliteit op de verschillende bou… Door Elbert ter Keurst begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 15 Sept 2010 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door