BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

" Ja Cliff. Wel een leuke woordspeling   Surfacepower  en mee-surfen       GRAFEEN   …"

jacques serle heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Surfacepower Hone claimt gasrekening tot 80% te verlagen, wie weet meer?

6 8 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

"Er is wel wat uit gevonden. Alleen ben ik van nature zo wantrouwend dat ik denk dat…"

jacques serle heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Surfacepower Hone claimt gasrekening tot 80% te verlagen, wie weet meer?

6 8 Jan 2015

"Als men er niet onder kan komen en ook niet kan zien dan vraag ik me af wat het prob…"

jacques serle heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Het lijkt me een broodje aap. Commercie claimt maar wat.Er is wel een hoopvolle labo…"

jacques serle heeft 7 Jan 2015 gereageerd op Surfacepower Hone claimt gasrekening tot 80% te verlagen, wie weet meer?

6 8 Jan 2015

"Ik heb goede ervaring met : Robinson M Opeisingstraat 8 9900 Eeklo Vertalers  Natu…"

jacques serle heeft 8 Dec 2014 gereageerd op Vertaler bouwkundig schaderapport gezocht.

7 10 Dec 2014
Antwoord van Kevin Schreuder

"Het lijkt mij als men de diepe ondergrond weer op vult er minder kans is op het inst…"

jacques serle heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Krijgt Twente na Groningen straks ook te maken met aardbevingen?

1 3 Dec 2014

"Zo nu en dan de ramen tegen elkaar open zetten. Dan kan alles normaal dicht blijven…"

jacques serle heeft 28 Nov 2014 gereageerd op Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

7 28 Nov 2014

" Antwoord van Marc Groot Koerkamp gisteren De komende 10 jaar gaat er een moment kom…"

jacques serle heeft 28 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"........."Traps - gewijs"Het liefst werk ik zonder tekening alles uit het hoofd.Veel…"

jacques serle heeft 6 Nov 2014 gereageerd op Studenten de juiste tools geven om mee te werken is de basis van Lean.

14 14 Nov 2014
Antwoord van Rogier Wolf

"Twee keuzes of esthetiek overboord gooien of niet meer hardop praten."

jacques serle heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

7 28 Nov 2014

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+