BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Voor Gert-Jan van Asperen En @Jacques van het "gezeur" kom je als woning kopende lee…"

jacques serle heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Een huis moet meer een kant klaar afhaal-product worden zou ik zeggen. Dan raken we…"

jacques serle heeft 11 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014

"Het tegenhouden van het beruchte radon gas wat opstijgt uit de diepere steenlagen. D…"

jacques serle heeft 5 Sept 2014 gereageerd op Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

"  Als long patient zou ik niet graag op deze school zitten in Middelburg.Nu begrijp…"

jacques serle heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"In de meeste gevallen ziet het er allemaal hartstikke leuk uit dat zal het probleem…"

jacques serle heeft 2 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Duurzaam in een dun bevolkt land met een overvloed aan energie. Waar maken mensen zi…"

jacques serle heeft 25 Mrt 2014 gereageerd op Voorbeelden en modellen van taxatie vastgoed op basis van duurzaam beheer gezocht.

1 25 Mrt 2014

"Ben het helemaal oneens met groen links.Isolatie is nog maar zeer jong in gebruik, w…"

jacques serle heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?

14 21 Mrt 2014

"Ben het met iedereen eens hier. Gert-Jan van AsperenLaatst hoor de ik nog iemand zeg…"

jacques serle heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014

"Opderdrachtgever Wonen aan de Kreek wil het zo eenvoudig en goedkoop mogelijk lijkt…"

jacques serle heeft 22 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"  http://synoniemen.net/grafisch.php?zoekterm=kapsones KAK Ik heb  er geen last van…"

jacques serle heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+