BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Bjorn le Granse via de BouwProfs Linkedin groep: Bij infiltratie kratten…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Jun 2016 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van BuroBouwManagement Kuijer via de BouwProfs Linkedin groep: Inderdaad, wi…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Jun 2016 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019

"Reactie van Rob van Loosbroek via BouwProfs op Linkedin: Mijn eerste kennismaking me…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Apr 2016 gereageerd op Toepassen van COR-TEN staal, waar dien je rekening mee te houden?

3 23 Apr 2016

"Reactie van Germ Eppinga via BouwProfs op Linkedin: Kan ook roestsporen op gevels va…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Apr 2016 gereageerd op Toepassen van COR-TEN staal, waar dien je rekening mee te houden?

3 23 Apr 2016

"Reactie van Ron Reijnders via BouwProfs op Linkedin: Je dient rekening te houden met…"

3 23 Apr 2016

"Reactie van Tinus de Vreugd via BouwProfs op Linkedin:  Nergens voor nodig, ten eers…"

BouwProfs Redactie heeft 11 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Reactie van Steven van den Bergh via BouwProfs op Linkedin: Onacceptabel!!! Sowieso…"

BouwProfs Redactie heeft 8 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016

"Reactie van Frans Wolffenbuttel via BouwProfs op Linkedin: Ik herken ook deze proble…"

BouwProfs Redactie heeft 8 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016

"Reactie van Ed Veldhuizen via BouwProfs op Linkedin: Vorig jaar heb ik vanuit NVT En…"

12 18 Apr 2016

"Reactie van Gabriëlla Moll via BouwProfs op Linkedin: Mensen moeten zich meer bewust…"

12 18 Apr 2016

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+