BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Deze reactie is verwijderd door de BouwProfs redactie omdat deze niet conform onze r…"

jacques serle heeft 3 Jan 2013 gereageerd op Welke fouten en tekortkomingen ervaar jij bij het schrijven van bestekken?

5 10 Jan 2013
Antwoord van Dick van Huijstee

"  Vooral bij een oude dijkwoning zijn er altijd rare verschillen zeker als er in de…"

jacques serle heeft 19 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Omdat ik dertig jaar in verschillende dijkhuissituaties gewoond heb heb ik er een bi…"

jacques serle heeft 17 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

" Ben het met alle bovenstaande antwoorden eens.Op leerwiki is veel te vinden. kennis…"

jacques serle heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Naar mijn idee de beste manier om te isoleren."

jacques serle heeft 17 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Dit deel van de reactie is verwijderd door onze redactie omdat deze in strijd is met…"

jacques serle heeft 5 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Hufterpoof-ve `dozen` er in schuiven met ieder een eigen stalen (draai) vlucht-trap…"

jacques serle heeft 4 Okt 2012 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Wat ik ook zeer dwaas vind dat is kalkachtige voegen uitslijpen en dan hardere cemen…"

jacques serle heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012

"bepleisteren En daarna de schoonheidscommissie tegen de muur aanzetten"

jacques serle heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012

"Ik denk dat er wel wat anders centraal staat."

jacques serle heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Wat is jouw visie op de duurzaam gebouwde omgeving in 2050?

6 26 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+