BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van G Kranenbarg (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het heeft niets te maken met tegenzin het werk uitoefenen of medelijden met mensen h…"

G Kranenbarg heeft 27 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Uit uw antwoord maak ik op dat u het niet zelf verwerkt. Het is wel heel gemakkelijk…"

G Kranenbarg heeft 27 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

"Als ik uw antwoord zo lees dan komt het op mij over dat u zelf dagelijks onder de vl…"

G Kranenbarg heeft 26 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

"Leuk bedacht VIP panelen maar hoe krijg je die door een kruipgat van 40 x 60 met max…"

G Kranenbarg heeft 26 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

"Ondeugdelijke spouwmuurisolatie werkwijze is gebaseerd op nieuwbouw. Dit was alleen…"

G Kranenbarg heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

"Ik hoop dat u zich realiseert dat het aanbrengen van de spouwmuurisolatie al niet op…"

G Kranenbarg heeft 4 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

"Als deze discussie zo lees blijkt het alleen maar om papieren oplossingen te gaan en…"

98 22 Jun 2012

"Wat denkt u van het verwerkingsgemak van de materialen hebt u al eens langere lengte…"

G Kranenbarg heeft 1 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+