BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Michaël de Vos heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?
Michaël de Vos heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?
Michaël de Vos heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Woningsplitsing aan banden gelegd via bestemmingsplan, wat valt hier aan te doen?
Michaël de Vos heeft 6 Jun 2013 gereageerd op Wat zijn jouw ervaringen met het terugbrengen van de diameter riool?
Michaël de Vos heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!
Michaël de Vos heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?
Michaël de Vos heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?
Michaël de Vos heeft 5 Apr 2013 gereageerd op Voor een woningopdracht ben ik op zoek naar geluidwerende ramen, zowel schuif als draai-kiep.
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.