BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Erik Herlé via Linkedin:  Met de juiste adviseur had dit wellicht voorko…"

BouwProfs Redactie heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Rob de Moor via Linkedin: Als je wilt weten op welke wijze je woning kan…"

BouwProfs Redactie heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019

"Reactie van Doeke Bosma via Linkedin:  Ik pleit voor waterberging op daken."

46 19 Dec 2019

"Reactie via BouwProfs op Facebook van Egbert Poortman: Zie ook toelichting artikel 9…"

BouwProfs Redactie heeft 16 Dec 2017 gereageerd op Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

7 16 Dec 2017
Antwoord van ron m r bosch

"Reactie van Rolph Markvoort via de BouwProfs Linkedin groep,Ik zou de combinatie wel…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Dec 2017 gereageerd op Zonnepanelen op een groendak, een goede combinatie?

2 10 Dec 2017
Antwoord van Cock van der Kaaij

"Reactie van Sjoerd Nienhuys via Linkedin: Een dergelijke verplichting lijkt alleen n…"

BouwProfs Redactie heeft 22 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Reactie van Jeroen dekkers via Linkedin: Ik denk dat de regels duidelijk genoeg zijn…"

BouwProfs Redactie heeft 22 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017

"Reactie van Frans Lenting via Linkedin: Ik ken diverse emigranten die Nederland zijn…"

18 22 Jul 2017

"Reactie van Walter van Erp via Linkedin: Ik reageer in deze even als eigen huis bezi…"

18 22 Jul 2017

"Reactie van Arthur Van Oosterhout via Linkedin: Gemeenten hebben te weinig aandacht…"

18 22 Jul 2017

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+