BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Kindermann (36)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bestek volgen lijkt me in eerste instantie erg belangrijk voor alle partijen binnen…"

Richard Kindermann heeft 10 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik begrijp dat het zich voordoet in slaapkamer en badkamer dus deze grenzen aan elka…"

Richard Kindermann heeft 7 Jul 2015 gereageerd op In de slaapkamer van een huurder treffen we continue witte vetachtige stof aan. Wat kan dit zijn?

4 7 Jul 2015
Antwoord van Michaël de Vos

"Amersfoortse timmerindustrie deze werken veel met monumentale details. je kunt het n…"

Richard Kindermann heeft 22 Apr 2015 gereageerd op Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

"Hallo Cock van der Kaaij. Ik zou je hiermee kunnen helpen! mijn mail adres is : ric…"

Richard Kindermann heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"Hallo marc. Je zou ook een schuimbetonvloer kunnen nemen deze is snel te storten hee…"

Richard Kindermann heeft 9 Sept 2013 gereageerd op Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"WT 3000Als het koud wordt, zet u de thermostaat wat hoger. Maar een comfortabel binn…"

Richard Kindermann heeft 18 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Waarom geen grind in een grote wastrommel dit kan bv ook in een betonmixer klein of…"

Richard Kindermann heeft 13 Mrt 2013 gereageerd op Wie heeft ervaring met reiniging van dakgrind op locatie?

10 29 Apr 2013
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Laten we reel zijn mensen willen steeds meer, maar willen daar ook de tijd voor krij…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Gerrit ik weet dat wanneer mensen het onderhoud maskeren en het dan in de verkoop do…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"beste  Louis het tagen van een kozijn is meer om de productie in goede banen te leid…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+