BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Leo Kranenburg (9)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ha Frans,  fijn om te horen dat ik je dan via bouwprofs gevonden heb! :)"

Leo Kranenburg heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Ha Ton, als ik dit op m'n eigen situatie zou willen toepassen, weet ik zeker dat de…"

Leo Kranenburg heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Hallo Matthias, Er zijn zelfs partijen die infrarood aanbieden als hoofdverwarming.…"

Leo Kranenburg heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Hallo Frans, mee eens natuurlijk, zeker over het eerste deel. Is een (inverter) airc…"

Leo Kranenburg heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Hallo allemaal, dank voor de reacties. Het lijkt erop alsof er nog steeds geen dui…"

Leo Kranenburg heeft 16 Feb 2021 gereageerd op Beste methode voor isoleren broodjesvloer met bimsblokken bij vloerverwarming?

13 16 Feb 2021
Antwoord van George Balsing

"Ik heb veel productgerelateerd advies gelezen en maar enkele die ingaan op het bouwp…"

Leo Kranenburg heeft 31 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+