BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frans van Dijk (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Helemaal mee eens Maarten! Een gebouw is een integraal geheel dat integraal benaderd…"

Frans van Dijk heeft 3 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Dag Roeland, Er zijn diverse mogelijkheden voor advisering. Het belangrijkste is: "…"

Frans van Dijk heeft 3 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Harrie,   Helemaal mee eens! Daar houd ik mij namelijk ook mee bezig. Met name het i…"

Frans van Dijk heeft 5 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Als ZZP'er (of zoals voor jou wellicht van toepassing is ZP'er) kun je momenteel goe…"

Frans van Dijk heeft 5 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Marcel, Met SBR referentiedetails kun je de Qv1 bepalen. De Qv1 kun je omrekenen naa…"

Frans van Dijk heeft 20 Mrt 2012 gereageerd op Hoe is Qv10 waarde voor een groot gebouw te herleiden?

2 20 Mrt 2012
Antwoord van Frans van Dijk

"Beste Joes,   Goede reactie, ik ben het alleen niet eens met en aantal punten. Afre…"

Frans van Dijk heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

"Een collectief warmtenet kan erg interessant zijn. Het ligt erg sterk aan de situati…"

Frans van Dijk heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+