BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van André Brussee (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tja, iedereen heeft natuurlijk gelijk, als je het zelf niet kunt moet je het laten d…"

André Brussee heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"Beste Peter, Zodra je gaat verwarmen middels zonnecollectoren op b.v. een lage tempe…"

André Brussee heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Beste Dick, de beste manier lijkt mij om een deal met de energiemaatschappij te make…"

André Brussee heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Op www.zonmon.com staat een voorbeeld van een systeem in een woonhuis waarbij je 7x2…"

André Brussee heeft 4 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Kijk eens op http://www.scheutensolar.nl/references/gemeentehuis-dongen, voor gewone…"

André Brussee heeft 29 Mei 2012 gereageerd op Kapschuur zoekt zonnepanelen.

6 1 Jun 2012
Antwoord van Marten Driesser

"Beste Esther, naast onze webshop www.econo.nl in duurzame energie oplossingen zijn w…"

André Brussee heeft 5 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+