BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van ing. P.J. de Vries (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Asbest sanering is een zeer goed beschermde aktiviteit middels arbo-regelgeving en e…"

ing. P.J. de Vries heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

5 4 Nov 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Uitslag onderzoek: wit kristallijn poeder; dat is niet erg diepgaand onderzoek gewee…"

ing. P.J. de Vries heeft 7 Jul 2015 gereageerd op In de slaapkamer van een huurder treffen we continue witte vetachtige stof aan. Wat kan dit zijn?

4 7 Jul 2015
Antwoord van Michaël de Vos

" "

ing. P.J. de Vries heeft 5 Jun 2015 gereageerd op De bouw zzp'er gaat voor de grotere klussen tegenwoordig.

13 13 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

" "

ing. P.J. de Vries heeft 5 Jun 2015 gereageerd op De bouw zzp'er gaat voor de grotere klussen tegenwoordig.

13 13 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

"De werkgevers zijn niet zuinig op hun kapitaal: het vakbekwame personeel. Dat werd i…"

ing. P.J. de Vries heeft 4 Jun 2015 gereageerd op De bouw zzp'er gaat voor de grotere klussen tegenwoordig.

13 13 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

"Als ik moet dweilen draai ik ook eerst de kraan dicht. Dweilen met de kraan open lij…"

ing. P.J. de Vries heeft 29 Mei 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Jasper, ik vind dat Leo en Arjen u de goede richting wijzen: er zijn onafhankelijke…"

ing. P.J. de Vries heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"U zult zich ook realiseren dat in het verleden de stichtingskosten van sociale bouw…"

ing. P.J. de Vries heeft 30 Okt 2013 gereageerd op Zijn sociale huurwoningen te duur?

4 30 Okt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Helemaal eens met voorgaande reakties. Hoge druk is een onduidelijk begrip maar de b…"

ing. P.J. de Vries heeft 14 Jan 2013 gereageerd op herstellen voegwerk.

12 15 Jan 2013
Antwoord van A.W. de Rijk

"De gedachtegang van de heer Klijn kan ik begrijpen. Maar wat zal er gebeuren als mev…"

ing. P.J. de Vries heeft 4 Nov 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+