BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Schalkwijk (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Roel, Inderdaad zoals Sjak en Ron zeggen isoleren is de oplossing. Wanneer je voor…"

Jan Schalkwijk heeft 13 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"Ed, probleem herken ik . Op de Floriade in Venlo heb ik nml.  35 houten paviljoens g…"

Jan Schalkwijk heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Spocht veranda

23 16 Mrt 2014
Antwoord van Rob Assink

"Eric, kan je er een foto van maken . Dan kan ik inschatten om welke steen het gaat e…"

Jan Schalkwijk heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Hoe verwijder je kalkvlekken op leisteen?

10 20 Nov 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Marcel, Ik zou als ik jouw was dit even navragen bij de gemeente, want zoals je al…"

Jan Schalkwijk heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?

10 7 Nov 2012
Antwoord van René M. Verschuur

"kan je er een foto,s van zenden ?"

Jan Schalkwijk heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

"Ik heb hier geen verstand van, maar om nu een kabel te gaan leggen vanaf de buurman…"

Jan Schalkwijk heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"ja en lastig verhaal, Want de aannemer werkt niet mee. Wat ik me afvraag:  Hoe je er…"

Jan Schalkwijk heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste Gert-Jan, Deze schade heeft volgens mij te maken met de kwaliteit van deze te…"

Jan Schalkwijk heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

"best Gert-Jan, om hierop te kunnen antwoorden heb ik wat meer informatie nodig. 1.…"

Jan Schalkwijk heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+