BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"als leek zeg ik:  moet kunnen. ik zou wel zeggen laat het alleen mensen doen die  er…"

Ron Reijnders heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

5 4 Nov 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Het waterprobleem van 08-09-2015 bij het VU ziekenhuis in Amsterdam bewijst zo mooi…"

Ron Reijnders heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"laat de boot maar aanmeren"

Ron Reijnders heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"mijn opstap is na het straatwerk van de gemeente  van 50 mm vergroot naar 200 mm en…"

Ron Reijnders heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"beide reacties zou ik ook hebben gegeven (op basis van  gezond verstandig nadenken w…"

Ron Reijnders heeft 19 Aug 2015 gereageerd op In hoeverre is er een vergunningsplicht om een woning na een brand te herbouwen?

7 19 Aug 2015
Antwoord van Gertjan van Meurs

"WKA; overigens iets waar een HA én OG een flinke boete op kan krijgen...... (voor al…"

Ron Reijnders heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"de wet ketenaansprakelijkheid (WKA) is heel wat anders (regelt dit probleem niet) De…"

Ron Reijnders heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Richard ben je tegen die wet dan ?  uit de rest van je betoog zou ik juist andersom…"

Ron Reijnders heeft 10 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"hoezo ongefundeerd ? (wat is dan juist en waar en wat is de norm dan wel? )  ik heb…"

Ron Reijnders heeft 3 Aug 2015 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

""als we kijken naar de overloop heeft de eigenaar in kwestie het al langere tijd zwa…"

Ron Reijnders heeft 3 Aug 2015 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+