BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gerald Bossink (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Begrijp me goed: ik zeg niet dat zonnepanelen, of specifieker, PV-panelen, geen opti…"

Gerald Bossink heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Ik vermoed dat zonnepanelenbouwers bijzonder blij zullen zijn met zo'n standaard, ma…"

Gerald Bossink heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Peter, De optie om verwarming via een houtkachel te regelen is goed. Daar zijn tege…"

Gerald Bossink heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Ik sluit me aan bij het antwoord van Joost: de omgevingsvergunning of (indien de aan…"

Gerald Bossink heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"Dan lijkt het antwoord niet meer zo moeilijk... "

Gerald Bossink heeft 22 Jun 2012 gereageerd op Krimp en trek van een aanbouw wat hinderlijk is.

17 26 Jun 2012
Antwoord van Maarten Nuyten

"Moeilijk inschatten, zo op afstand. Als ik het goed bekijk zie ik de dakbalken aan d…"

Gerald Bossink heeft 22 Jun 2012 gereageerd op Krimp en trek van een aanbouw wat hinderlijk is.

17 26 Jun 2012
Antwoord van Maarten Nuyten

"Marcel, Hieronder staan al een aantal goede suggesties, maar toch: Houd rekening me…"

Gerald Bossink heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

"Hallo Andries, Aanvullend op het advies van Carlo (waar ik me overigens geheel bij…"

Gerald Bossink heeft 2 Mei 2012 gereageerd op brandwerende scheiding bij leidingkokers, hoe hier mee om te gaan?

15 10 Mei 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Het is een rare markt op dit moment. Ik heb bedrijven gesproken die ondanks de econo…"

Gerald Bossink heeft 5 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Marcel, Het bouwbesluit spreekt over qv,10,kar = 200 dm3/s per 500 m3 gebouwinhoud.…"

Gerald Bossink heeft 19 Mrt 2012 gereageerd op Hoe is Qv10 waarde voor een groot gebouw te herleiden?

2 20 Mrt 2012
Antwoord van Frans van Dijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+