BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gertjan van Meurs (22)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dank weer voor de reacties."

Gertjan van Meurs heeft 19 Aug 2015 gereageerd op In hoeverre is er een vergunningsplicht om een woning na een brand te herbouwen?

7 19 Aug 2015
Antwoord van Gertjan van Meurs

"Beste Marcel en Haje, Bedankt voor jullie reacties."

Gertjan van Meurs heeft 19 Aug 2015 gereageerd op In hoeverre is er een vergunningsplicht om een woning na een brand te herbouwen?

7 19 Aug 2015
Antwoord van Gertjan van Meurs

"Bedankt voor jullie reacties. Het enige wat voor mij blijft staan is de benadering i…"

Gertjan van Meurs heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Mark bedankt voor je reactie. Je laatste opmerking begrijp ik misschien verkeerd. Al…"

Gertjan van Meurs heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Bianca, Ook uit jouw reactie begrijp ik dat je er niet aan twijfelt of het mag. Het…"

Gertjan van Meurs heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Dank voor je reactie. "

Gertjan van Meurs heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Dank voor je reactie Andries. Ik begrijp hieruit dat je er niet aan twijfelt of het…"

Gertjan van Meurs heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Dank weer voor de tips. Ik ben inderdaad huiverig om op het eiken iets te gaan smere…"

Gertjan van Meurs heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Dank je Guido vloer wil ik inderdaad ook in het zicht laten Die brandwerende coating…"

Gertjan van Meurs heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Heren Bedankt voor jullie reacties Ik ga hiermee aan de  slag.   "

Gertjan van Meurs heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+