BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van René van der Drift (12)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Bernard,Dit is inderdaad een veel voorkomend probleem, hoogstwaarschijnlijk he…"

René van der Drift heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Het dak kan gewoon beschouwd worden als dak. Echter omdat het een 'verhard' dak is z…"

René van der Drift heeft 31 Aug 2012 gereageerd op afschot parkeerdak

8 17 Sept 2012
Antwoord van Diedrick Steendam

"Beste Johan,De energiebesparing is wel aan te tonen door middel van jaarlijks gebrui…"

René van der Drift heeft 6 Aug 2012 gereageerd op Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?

8 9 Aug 2012
Antwoord van Toon de Jong

"Beste Renske,Naar mijn bescheiden mening zijn e-mails tegenwoordig ook schriftelijke…"

René van der Drift heeft 20 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Beste Renske,De aannemer kan u alleen houden aan de schriftelijk vastgelegde overeen…"

René van der Drift heeft 20 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Beste Renske,Zijn alle afspraken die je onderaan beschrijft ook schriftelijk bevesti…"

René van der Drift heeft 19 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Naar mijn weten zou de overeenkomst door 2 partijen getekend moeten worden voordat d…"

René van der Drift heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Geachte heer Tossaint,Het roept bij mij gelijk "Vraaggestuurd ontwikkelen" op, luist…"

René van der Drift heeft 28 Okt 2011 gereageerd op De klant is een consument, geen deskundige...

15 25 Jan 2012
Antwoord van Erwin Spuybroek

"Toevallig vandaag ook een artikel over hetzelfde op CoBouw.CoBouwMet vriendelijke gr…"

René van der Drift heeft 21 Okt 2011 gereageerd op Riolering als nieuwe energiebron?

4 25 Okt 2011
Antwoord van rob claesen

"Beste Rinus,Wellicht geeft onderstaande link wat meer verheldering. Op de pagina sta…"

René van der Drift heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+