BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Björn Sträter-Barend (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik kan dit begrijpen, als iedereen in het bouwproces op dezelfde, genormeerde wijze…"

Björn Sträter-Barend heeft 27 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

"Een korte zoekopdracht levert al een paar (waarschijnlijk dure) mogelijkheden. Maar…"

Björn Sträter-Barend heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

"Ik kan eigenlijk maar op 2 van je vragen een antwoord geven, als constructeur, en me…"

Björn Sträter-Barend heeft 17 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Mijn naam is Björn Sträter, 32 jaar oud, en woonachtig in deels Heerenveen, en deels…"

Björn Sträter-Barend heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"De vraag is natuurlijk ook: is het een standaard formaat kelder, of moet er ruimte z…"

Björn Sträter-Barend heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er voor het maken van een kelder op duurzame wijze?

10 16 Feb 2012
Antwoord van Drs. Ing. Jelle Vedder

"Ik dacht hetzelfde als de voorgaande reactie: een bestemmingsplan van 50 jaar oud mo…"

Björn Sträter-Barend heeft 25 Jan 2012 gereageerd op Oud bestemmingsplan moet gewijzigd worden door Bouwbesluit, wie draagt de kosten?

2 25 Jan 2012
Antwoord van Björn Sträter-Barend

"Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Indien je een kelder toepast op staal gefunde…"

Björn Sträter-Barend heeft 19 Jan 2012 gereageerd op Sleuffundering of funderingsplaat?

8 6 Feb 2012
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+