BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Of Carl-Peter natuurlijk: hij heeft in elk geval voldoende kennis op dit gebied...."

philip sanders heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Hallo Bernard, Er kunnen zoveel dingen fout gaan bij mechanische ventilatie, zonder…"

philip sanders heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Ik zou het niet in mijn kop halen om de gevel van mijn rijtjeswoning van buiten te i…"

philip sanders heeft 16 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"Hallo Ernest, ik zag dat mijn antwoord het jouwe zo ongeveer herhaalt. Tsja, een iso…"

philip sanders heeft 16 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"Bouwen over de rooilijn betekent in elk geval dat de gevel grenzend aan de openbare…"

philip sanders heeft 16 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"lekker veel reacties, nietwaar? De lijkt erop dat iedereen het erover eens is dat je…"

philip sanders heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Wat heeft BIM met spouwmuurtjes te maken? BIM is een werkmethode: geen bouwsysteem.…"

philip sanders heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Welke bouwconstructies mogen niet ontbreken in nieuw te ontwikkelen BIM pakket?

9 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"ook slecht voor je tanden"

philip sanders heeft 20 Nov 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"zal ik doen: ik kom er dit weekeinde wel in de buurt, maar dat drijfsteen lijkt mij…"

philip sanders heeft 20 Nov 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"had ik inderdaad al gedaan..."

philip sanders heeft 20 Nov 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+