BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Matthias de Vries (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Richard, Naar een samenstelling van een goed team, is dit de 1e stap ;). gr.…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Hallo Ed, Interessant, kun je mij de technische details sturen ? (labda, brandvertra…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"@Peter, Opslag van energie is vooralsnog duur, maar slechts een van de mogelijkheden…"

Matthias de Vries heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Guram, Alle bijdragen aan het project zijn natuurlijk welkom, hoewel hiervan…"

Matthias de Vries heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Jeroen, Wij zijn grond eigenaar en initiatief nemer van dit project. De status…"

Matthias de Vries heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Hans, Je bent denk ik vergeten te vermelden om welk bedrijf het gaat. Ik vindt…"

Matthias de Vries heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Cock van der Kaaij, Ik kan u eventueel panelen leveren voor binnen-, buitenmu…"

Matthias de Vries heeft 3 Mei 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Ton, je mag zeker zeggen wat je wilt, sterker nog, ik ben het met je eens. Ik vind d…"

Matthias de Vries heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"In de komende jaren wordt hier waarschijnlijk in voorzien door de ontwikkelingen op…"

Matthias de Vries heeft 14 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Zonne energie heeft inderdaad een hoger rendement dan wind energie en zonne energie…"

Matthias de Vries heeft 14 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+