BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jent Jansma (20)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Inderdaad hebben grondbuizen niet een groot vermogen: niet om (zomers) te koelen noc…"

Jent Jansma heeft 1 Feb 2012 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Dat laatste had ik in de voorgaande bijdragen gemist maar klopt als een bus. Bij een…"

Jent Jansma heeft 26 Jan 2012 gereageerd op droge lucht bij ventileren middels balansventilatie met warmteterugwinning

15 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Oh ja, je had gepurd. Klinkt goed met dat CO2-verhaal Wim! Ik neem aan dat (dus) de…"

Jent Jansma heeft 1 Jan 2012 gereageerd op Bio Foam Pearls

12 6 Jan 2012
Antwoord van Frank Koster

"Het ventilatie-effect van spouwmuren op het binnenklimaat is denk ik marginaal. Natu…"

Jent Jansma heeft 31 Dec 2011 gereageerd op Bio Foam Pearls

12 6 Jan 2012
Antwoord van Frank Koster

"Ik begrijp nu (pas) dat de 3 minuten schijnen samen te hangen met de rook-/gasontwik…"

Jent Jansma heeft 12 Okt 2011 gereageerd op Vluchttijd woningbrand slinkt naar 3 minuten, hoe kunnen we woningen brandveiliger maken?

16 27 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

"Ik had eigenlijk verwacht dat bij betere isolatie met hogere kierdichting minder zuu…"

Jent Jansma heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Vluchttijd woningbrand slinkt naar 3 minuten, hoe kunnen we woningen brandveiliger maken?

16 27 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

"Al die elektrakacheltjes in de bouwketen, die de hele dag stroom staan te vreten ter…"

Jent Jansma heeft 10 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"Als interne warmtebronnen zoals computers/servers constant warmte genereren, doen de…"

Jent Jansma heeft 13 Apr 2011 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Op één of andere manier lijkt mij passief bouwen en actieve schillen tegenstrijdig,…"

Jent Jansma heeft 12 Apr 2011 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+