BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Olivier Lauteslager (15)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Op mijn blog (alduurzaam.nl) probeer ik deze visie uitgebreid toe te lichten. Het dr…"

Olivier Lauteslager heeft 24 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

"Enerzijds vanuit het feit dat we ons continu in gebouwen en de gebouwde omgeving beg…"

Olivier Lauteslager heeft 24 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

"Ik begrijp dat jij de passiefnormen wel in perspectief kunt plaatsen en vanuit een i…"

Olivier Lauteslager heeft 5 Dec 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Je kunt in een luchtdicht huis met goede balansventilatie zeker wel een gezond binne…"

Olivier Lauteslager heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik ben zelfs van mening dat passiefnormen in de praktijk vaak tot ongezonde situatie…"

Olivier Lauteslager heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"In 2050 leven we in een circulaire economie met kleine gemeenschappen die zelfvoorzi…"

Olivier Lauteslager heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Wat is jouw visie op de duurzaam gebouwde omgeving in 2050?

6 26 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Let op: alle genoemde voorbeelden zijn statisch en blokkeren een groot deel van het…"

Olivier Lauteslager heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Een combi van bovenstaande techniek met een ETFE kap (ipv glas) is overigens theoret…"

Olivier Lauteslager heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Beste heer Elemans, WIj zijn met een aantal gerenommeerde partners bezig met de ontw…"

Olivier Lauteslager heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Bij uitstek meest gekwalificeerde bedrijf voor samenstelling en verwerking van gietv…"

Olivier Lauteslager heeft 13 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+