BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Erik Middelkoop: "Erik-Jan, Ik ben bang dat h…"

Michel Eek heeft 12 Okt 2010 gereageerd op NEN dreigt met strengere norm voor funderingspalen, terecht of niet?

9 19 Okt 2010
Antwoord van Vincent de Booij

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Erik-Jan De Jong: "Beste Erik, Sinds jaar en…"

Michel Eek heeft 12 Okt 2010 gereageerd op NEN dreigt met strengere norm voor funderingspalen, terecht of niet?

9 19 Okt 2010
Antwoord van Vincent de Booij

"Reactie via cobouw op Linkedin van Richard van Dijk: " Wij kunnen voor dit project…"

Michel Eek heeft 10 Okt 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Reactie via cobouw op Linkedin van Badeloch Vera Noldus: " Ons adviesbureau Bygning…"

Michel Eek heeft 10 Okt 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"daar sluit ik me graag bij aan Beate. "

Michel Eek heeft 23 Sept 2010 gereageerd op Het is slecht gesteld met innovatie in de bouw.

16 28 Sept 2010
Antwoord van Wieringa

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Eric Paardekooper Overman: " OK. Ik bedoel da…"

Michel Eek heeft 11 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Reactie via Vastgoed Nederland van Jochem van Woensel: " Ketenintegratie, transpara…"

Michel Eek heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Hoe transformeren we de bouw tot een klantgerichte sector?

12 9 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie via Cradle to Cradle supporters van Edwin Brouwer: " Indien we in Nederland…"

Michel Eek heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via de BouwProfs groep op Linkedin van Hans Blaauw: " Beste Anne, het voor…"

Michel Eek heeft 5 Sept 2010 gereageerd op Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.

18 23 Sept 2010
Antwoord van jacques serle

"Reactie per email binnen gekomen van Martin Lahnstein: " In Amsterdam is Liander in…"

Michel Eek heeft 5 Sept 2010 gereageerd op Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.

18 23 Sept 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+