BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Willem Jan Laane (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Je hebt gelijk dat er niet een beste oplossing is. Ik had beter kunnen zeggen de mee…"

Willem Jan Laane heeft 13 Jun 2019 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een betonnen vloer die op zand gestort wordt?

7 19 Jun 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Volgens mij is de beste methode een geïsoleerde bekisting te gebruiken. De isolatie…"

Willem Jan Laane heeft 13 Jun 2019 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een betonnen vloer die op zand gestort wordt?

7 19 Jun 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"sorry voor het tweemaal invoegen. Beginnersfoutje moet je maar denken :-) "

Willem Jan Laane heeft 5 Jul 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

" "

Willem Jan Laane heeft 4 Jul 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

" "

Willem Jan Laane heeft 3 Jul 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

"Beste Fred, Ik heb inmiddels enkele tientallen vloeren op palen gezet en eigenlijk…"

Willem Jan Laane heeft 2 Jul 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

"Beste, De beste mogelijkheid om een absoluut koudebrugvrije oplossing te maken is m…"

Willem Jan Laane heeft 30 Jun 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

"zie www.isolohr.com "

Willem Jan Laane heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Kijk eens op de website www.isolohr.com. Hier zijn uitstekende koudebrugvrije constr…"

Willem Jan Laane heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Neem eens een kijkje bij www.Isolohr.de. Dit is een geïsoleerde funderingsplaat in e…"

Willem Jan Laane heeft 20 Jan 2014 gereageerd op Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?

10 20 Jan 2014
Antwoord van Rinus Haarman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+