BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Mooi stuk!, Vind het leuk om te zien hoe ieder op zo'n discussie om gaat. Ik heb ook…"

Carl-peter Goossen heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik mis wat in deze discussie namelijk de luchtdichtheid van de constructie. Een huis…"

Carl-peter Goossen heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Wauw, dat is de oplossing echt waar kan ik het kopen. Wil het direct morgen gaan geb…"

Carl-peter Goossen heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Nee toch! Het is tijd om het roer om te gooien! De aannemer heeft veel expertise ove…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Beste mensen,   Ik heb net het Bakhuisje opgeleverd. Geheel uitgevoerd in passiefhui…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ik zal eens een sprong wagen wat BIM is: BIM is een informatie model wat een of meer…"

Carl-peter Goossen heeft 30 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Beste Fred, Ik denk dat de IPC voor de 4 aannemers en alle gelinieerde bedrijven een…"

Carl-peter Goossen heeft 30 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Ik kijk er ook van op hoeveel mensen wel zeggen dat je niet tegen BIM bent, (het is…"

Carl-peter Goossen heeft 29 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Je moet niet Bimmen omdat de buurman het ook doet. Zo ben ik zelf in 1998 aan belegg…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Luuk, er is van alles mogelijk om een goede dampremmer aan te brengen. Waar ik wel a…"

Carl-peter Goossen heeft 23 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+