BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bernard Vercouteren v/d Berge (13)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Frits, Dank voor je reactie. Omdat de woning eind 2015 is opgeleverd, verwach…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ga ik zeker naar laten kijken Ad. Zoals Kees en andere ook al aangaven: of het is d…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo Aart, Bert en Wim, Dank voor jullie reacties. Het betreft inderdaad alleen de…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dank H Roelands, Alcoa heeft als slankste profiel 50 mm. Kawneer heeft als slankste…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 21 Mei 2015 gereageerd op Slanke serrepui gezocht, welke producten zijn geschikt?

6 21 Mei 2015
Antwoord van Bernard Vercouteren v/d Berge

"Dank voor de reacties tot nu toe. Aanvulling op mijn vraag: - de profielen worden be…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 20 Mei 2015 gereageerd op Slanke serrepui gezocht, welke producten zijn geschikt?

6 21 Mei 2015
Antwoord van Bernard Vercouteren v/d Berge

"Hallo Nico, Dan vergeet je in je vraagstellng waarschijnlijk nog aan te geven dat d…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"Hallo Guus, Je legt me woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Ik wil net als Ca…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Als ik nog mag toevoegen aan mijn eerdere reactie en die van Martijn: Het onderzocht…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Hallo John, ik heb met mijn studenten een experiment uitgevoerd met de IR-camera bi…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Interessante reacties allemaal en ook goede wedervragen over de parameters die het s…"

Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+