BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 21 Mei 2015 gereageerd op Slanke serrepui gezocht, welke producten zijn geschikt?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 20 Mei 2015 gereageerd op Slanke serrepui gezocht, welke producten zijn geschikt?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?
Bernard Vercouteren v/d Berge heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.