BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bert Uitterhoeve (8)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"HR+++ glas isoleert alleen wat beter dan  HR++ glas, waardoor de kans bestaat er een…"

Bert Uitterhoeve heeft 3 Feb 2020 gereageerd op Wat kunnen de gevolgen zijn van het plaatsen van triple glas in bestaande houten kozijnen?

8 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Als opdrachtgever bepaal je op welke wijze je aanbesteed jij hebt de regie. Het is n…"

Bert Uitterhoeve heeft 27 Jun 2017 gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

"Mijn ervaring met onderheide kelders in zettingsgevoelig gebied is, is dat er na ver…"

Bert Uitterhoeve heeft 3 Jul 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

"Roofjes solderen lijkt me heen  slecht idee. Wel zodanig dat water weg kan lopen. B…"

Bert Uitterhoeve heeft 7 Jan 2016 gereageerd op Advies gezocht inzake zink dat klappert vast te zetten.

13 8 Jan 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Heren dank voor jullie reacties, Lijmen lijkt me geen oplossing gezien de banen van…"

Bert Uitterhoeve heeft 4 Jan 2016 gereageerd op Advies gezocht inzake zink dat klappert vast te zetten.

13 8 Jan 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Pu is op zich  een  goede dampdichte isolatie,  maar erg duur t.o.v. EPS. EPS is ook…"

Bert Uitterhoeve heeft 21 Dec 2015 gereageerd op PE isolatie aanbrengen op dunne halfsteens binnenspouwblad, wat zijn de voor- en nadelen?

2 21 Dec 2015
Antwoord van Bert Uitterhoeve

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+