BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Vincent van Bruggen (31)

Discussies waarop is gereageerd (31) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Graphisoft is middels zijn EcoDesigner Star bezig om op BREEAM specificaties te gaan…"

Vincent van Bruggen heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013
Antwoord van jacques serle

"Leuke vraag. Je kunt alles zo maken als jezelf wilt als het maar verkoopt. Auto's va…"

Vincent van Bruggen heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Je zorg is geheel terecht. Er worden nauwelijks meer bouwkundigen opgeleid bij de op…"

Vincent van Bruggen heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Ik zie het bij ons in huis ook (1909). Het is opvallend lang heel erg droog geweest.…"

Vincent van Bruggen heeft 22 Apr 2013 gereageerd op Toenemende scheurvorming in vloer en muur bij gebouwen. Wat is de oorzaak?

1 22 Apr 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Er is zonder speciale luchtbehandeling zoals BAOPT altijd een gradiënt in de lucht a…"

Vincent van Bruggen heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Wellicht vond men de rustieke uitwerking fraai, er zijn zelfs knipvoegen gebruikt :-…"

Vincent van Bruggen heeft 18 Mrt 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"Dit probleem heeft zich al eerder voorgedaan bij diverse flatgebouwen uit ik meen de…"

Vincent van Bruggen heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?

12 7 Mrt 2013
Antwoord van Christiaan

"Ik wens de bouw toe dat zij een feniks zal zijn die al haar slechte kanten afschudt…"

Vincent van Bruggen heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Als je bedrijf duurzaam heet te zijn zou ik geen PUR-schuim gebruiken. Dan zijn ceme…"

Vincent van Bruggen heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Ik heb hier thuis een kopie liggen van een bouwtechnisch boek van Prof. Wattjes. He…"

Vincent van Bruggen heeft 27 Apr 2012 gereageerd op historische schuifvensters

16 3 Mei 2012
Antwoord van Alex Noort

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+