BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marc Groot Koerkamp (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Helemaal eens met dit bericht. Zie ook mijn reactie van 22 januari 2013 waarin ik he…"

Marc Groot Koerkamp heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"Als toekomstig klant zijnde heb ik mij het zelfde afgevraagd en dan specifiek t.a.v.…"

Marc Groot Koerkamp heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Tegen die tijd dat zo'n regel van kracht is zal bij ongewijzigde EPC berekeningen PV…"

Marc Groot Koerkamp heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Vanuit de doelmatigheidsgedachte vraag ik mij af of het niet veel interessanter is o…"

Marc Groot Koerkamp heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"@Beate een aantal redenen: 1) Ik heb geen vertrouwen dat een luchtdichtheid van een…"

Marc Groot Koerkamp heeft 11 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Carl-peter, Dank voor het aanbod. Helaas kan ik niet maar aangezien ik voorlo…"

Marc Groot Koerkamp heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Beate, ik beschouw het vanuit het oogpunt van de consument aangezien ik voor m…"

Marc Groot Koerkamp heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"@Harrie, de zeepbel heeft niks met het onderwerp te maken. De bouwmaterialen om pass…"

Marc Groot Koerkamp heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"De Hollanders zijn doelmatiger. Doe maar eens een warmteverliesberekening bij een RC…"

Marc Groot Koerkamp heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Als particulier heb ik mij de afgelopen tijd ook eens verdiept in hoeverre het passi…"

Marc Groot Koerkamp heeft 27 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.

9 27 Okt 2012
Antwoord van Marc Groot Koerkamp

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+