BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Martien Janssen (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het betreft hier Kingspan teK ipv Kingspan teC. Detail, maar je vindt het eenvoudige…"

Martien Janssen heeft 9 Sept 2013 gereageerd op Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Beste Chris, Alle wijzigingen, die van invloed zijn op het Energielabel, die een eig…"

Martien Janssen heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"Afhankelijk van het moment van meten kun je grotere of kleinere verschillen meten. T…"

Martien Janssen heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"@Herman van Rees: Eindelijk een reactie van iemand die het ook begrijpt. De rest wil…"

Martien Janssen heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

"Je dient te beginnen met een berekening te maken van het totale eigen gewicht van de…"

Martien Janssen heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

"Helling van de vloer: 1:30 afmetingen (per ruimte): 5 x 10 m functie: stalling vee p…"

Martien Janssen heeft 28 Dec 2012 gereageerd op Advies gevraagd omtrent uitvoering monoliet betonvloer op afschot.

7 8 Jan 2013
Antwoord van Jimme Akkerman

"Al 4 jaar wachten we op een vervolg. Vanaf 2008 was het Energielabel verplicht, maar…"

Martien Janssen heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Dit zal vermoedelijk een polyurethaanschuim zijn geweest. Voordeel is dat het geen n…"

Martien Janssen heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

"Deze publicatie had ik inmiddels gelezen, toch bedankt voor de inbreng. Mijn vermoed…"

Martien Janssen heeft 22 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Alvast bedankt voor de reacties. Mijn gedachte achter de vraag was de volgende: Geï…"

Martien Janssen heeft 18 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+