BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Leendert Arjen Veldt (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De door mij genoemde bedrijven werken voornamelijk met monumenten en zowel Burgy als…"

Leendert Arjen Veldt heeft 22 Apr 2015 gereageerd op Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

"Leiden en omgeving : Burgy Bouwbedrijf Utrecht, west en noord Nederland : Jurrïens b…"

Leendert Arjen Veldt heeft 22 Apr 2015 gereageerd op Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

"Helemaal correct. We weten al 40 of 50 jaar dat dit probleem zou komen en hebben dat…"

Leendert Arjen Veldt heeft 17 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Ton: niet zelden mooier dan Kinderdijk. "

Leendert Arjen Veldt heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Door de dynamiek soms mooier dan Kinderdijk. En ja een beetje nadenken over waar je…"

Leendert Arjen Veldt heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Kan me goed vinden in het antwoord van Remko Zuidema. Als aanvulling : fossiele bran…"

Leendert Arjen Veldt heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Kalkverf schimmelt niet door de hoge zuurgraad. De muren schoon borstelen en meerder…"

Leendert Arjen Veldt heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Knutten zijn voor weinig gevoelig. Een nevel verspreiden met "Skin so soft" een bod…"

Leendert Arjen Veldt heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?

5 6 Mei 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+