BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Fevzi Köstüre (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Cock, Ik ga ook voor mezelf een passiefhuis bouwen in Den Haag. Mijn kavel is…"

Fevzi Köstüre heeft 13 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Beste Bouwers van Nederland, Ik ben enorm blij door de vele reacties en aanmeldingen…"

Fevzi Köstüre heeft 3 Nov 2013 gereageerd op Bedrijven gezocht die aanbieding willen doen voor E en W installaties.

14 11 Nov 2013
Antwoord van Raymond oude Hilbert

"Leuk onderwerp. Met Revit Architecture heb je ook veel mogelijkheden mbt presentatie…"

Fevzi Köstüre heeft 27 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

"Mijn persoonlijke wens is dat meer bouwers de weg naar Köstüre Design zullen vinden.…"

Fevzi Köstüre heeft 21 Dec 2011 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2012? Laat hier je persoonlijke wens aan jouw collega bouwers achter.

14 2 Jan 2012
Antwoord van Ariane

"Beste Michaël,  Tijd en energie is het probleem in dit geval. Ik wil mijn energie gr…"

Fevzi Köstüre heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Ten eerste wil ik een ieder bedanken voor de waardevolle informatie die jullie hier…"

Fevzi Köstüre heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+