BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gerard J.M. Dölle (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Matthias, dank voor je heldere uitleg en ondersteuning in mijn betoog. "

Gerard J.M. Dölle heeft 26 Nov 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

"@Pieter, als wetenschappelijk is aangetoond dat bamboe 4x meer co2 opneemt dan hout…"

Gerard J.M. Dölle heeft 26 Nov 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

"Bamboeplaten worden op grote schaal toegepast als bekistingsplaat. O.a. de Hangzhou…"

Gerard J.M. Dölle heeft 26 Nov 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

"@Pieter, er zijn ca. 1300 soorten bamboe. De soort die voor de productie van platen…"

Gerard J.M. Dölle heeft 25 Nov 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

"En uit die onderzoeken is gebleken dat Bamboo 4x zoveel CO2 opneemt t.o.v. hout en 3…"

Gerard J.M. Dölle heeft 11 Mei 2010 gereageerd op Is het reduceren van hout gebruik in gebouwen als duurzaam te bestempelen?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Hallo Dirk, Wat zou je allemaal willen weten over bamboe? Zelf vertegenwoordig ik e…"

Gerard J.M. Dölle heeft 11 Mei 2010 gereageerd op Is het reduceren van hout gebruik in gebouwen als duurzaam te bestempelen?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Allemaal waar wat hierboven is geschreven maar........Ook wel eens gedacht aan bambo…"

Gerard J.M. Dölle heeft 10 Mei 2010 gereageerd op Is het reduceren van hout gebruik in gebouwen als duurzaam te bestempelen?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Ja, bamboe kan zeker in constructieve toepassingen gebruikt worden. Zelf doe ik de v…"

Gerard J.M. Dölle heeft 23 Mrt 2010 gereageerd op Wie heeft er ervaring met het gebruik van bamboe als gevelbekleding?

5 24 Mrt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+