BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Alice Bots (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik kan alleen maar spreken voor de SolarWall, de zonnecollector die de broodnodige v…"

Alice Bots heeft 13 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Nee hoor, niets broeinest voor micro organismen, want je sluit juist niets af. Je tr…"

Alice Bots heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Hallo Marco,   Nee ik zat wel te wachten op je mail, maar ik heb niets gezien. Wil j…"

Alice Bots heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Investeren in duurzame energie kan tevens bijdragen aan een gezondere leef- of werko…"

Alice Bots heeft 8 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Hallo Marco,   Dat is een mooi uitgangspunt. Geeft aanleiding tot verdere gesprekken…"

Alice Bots heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

"Beste allemaal,   Ik antwoord even aan iedereen in 1 en dezelfde mail. Dank voor all…"

Alice Bots heeft 28 Sept 2011 gereageerd op Wie wil er een scherpe offerte uitbrengen voor het plaatsen van een metalen voorzetwand (SolarWall) van 11 x 38 meter?

11 11 Okt 2011
Antwoord van Alice Bots

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+