BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hans Rutte (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"SAMENWERKEN=VERSTERKEN Om een hogere Rc te behalen in de wanden en netto meer leef o…"

Hans Rutte heeft 25 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Bouwplaat van 14,2 cm dikte, met Rc waarde 5, makkelijk te verwerken, snel te verwer…"

Hans Rutte heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Als lid van de CEN TC 89 WG 13 te Brussel ben ik heel wat mensen met theoretische ke…"

Hans Rutte heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Appartementenbouw monumentaal pand Hilversum. De Melkfabriek. Opdrachtgever: MAT Afb…"

Hans Rutte heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Richard, dit rapport is echt!!  Jij twijfelt aan de ingenieurs die dit rapport hebbe…"

Hans Rutte heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Beste allen, Ik weet niet of ik er goed aan doe mij in deze discussie te mengen, maa…"

Hans Rutte heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+