BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van G. Buizer (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Gert-Jan. Een hellend dak van binnen aan de warme zijde afwerken damp- en stromingsd…"

G. Buizer heeft 13 Okt 2021 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een hellend dak?

1 13 Okt 2021
Antwoord van G. Buizer

"Ik denk dat je de vraag dan aan juristen moet voorleggen of in die hoek verder moet…"

G. Buizer heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Een vloer bestaat uit een constructievloer, een dekvloer waarin de leidingen liggen,…"

G. Buizer heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Aluminiumfolie heeft als doel reflectie. Naar mijn mening leg die folie naar de warm…"

G. Buizer heeft 13 Nov 2019 gereageerd op Vraag over het aanbrengen van aluminiumfolie bij het leggen van een ondervloer onder laminaat.

5 13 Nov 2019
Antwoord van Jules K

"De isolatieschil in de getekende oplossing is vele malen dikker als in de oplossing…"

G. Buizer heeft 12 Sept 2019 gereageerd op Advies gevraag om koudebrug bij overgang plat dak naar schuin dak aan te pakken.

10 16 Sept 2019
Antwoord van Sander

"Helemaal mee eens. enkele gemeenten zijn daar overigens al mee bezig."

G. Buizer heeft 11 Jun 2019 gereageerd op Gratis verduurzamingsadvies in plaats van sec subsidie geven op aanschaf duurzame installatie.

9 12 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+