BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jeroen Bollen (37)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wellicht heel ver gezocht, maar een dak wordt altijd op afschot gelegd. Is dat hier…"

Jeroen Bollen heeft 26 Feb 2018 gereageerd op Schade aan terras of aan dak?

11 2 Mrt 2018
Antwoord van Michaël de Vos

"Oke, Dan is de anhydriet niet goed genoeg geschuurd! Anhydriet heeft na storten nam…"

Jeroen Bollen heeft 6 Feb 2018 gereageerd op PVC vloer laat los van anhydriet dekvloer. Wie weet een verklaring?

13 15 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Mijn eerste reactie was "is de vloer geschuurd", maar dat was idd het geval. In anhy…"

Jeroen Bollen heeft 6 Feb 2018 gereageerd op PVC vloer laat los van anhydriet dekvloer. Wie weet een verklaring?

13 15 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dag Andre, Je zou eens kunnen grasduinen op het internet naar schades als gevolg va…"

Jeroen Bollen heeft 31 Okt 2017 gereageerd op Schades aan gebouwen, welke zijn lastig te behandelen?

3 31 Okt 2017
Antwoord van Andre Letsch

"Ik ben het helemaal eens met mijn naamgenoot. In België is een dergelijke keuring v…"

Jeroen Bollen heeft 6 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Inderdaad Martien, geen kasten daar waar je wandverwarming hebt. Wij hebben ontlucht…"

Jeroen Bollen heeft 4 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Daar ben ik het niet helemaal mee eens Ger. Vloerverwarming leidt vaak tot vermoeide…"

Jeroen Bollen heeft 4 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Anja, Zorg er voor dat je isolerend materiaal onder je registers gebruikt! Let op m…"

Jeroen Bollen heeft 4 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"DOEN!! Ik heb in zowel een nieuwbouwwoning als een monumentale boerderij wandverwarm…"

Jeroen Bollen heeft 3 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Met belangstelling lees ik jullie reacties. Zeer zeker zinvolle aanvullingen. Mestal…"

Jeroen Bollen heeft 21 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

24 27 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+