BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
jaap leeuw heeft 7 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?
jaap leeuw heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?
jaap leeuw heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?
jaap leeuw heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Zijn er marges waarbinnen een staalplaatbetonvloer mag doorbuigen?
jaap leeuw heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?
jaap leeuw heeft 23 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?
jaap leeuw heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?
jaap leeuw heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?
jaap leeuw heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.