BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van George Balsing (95)

Discussies waarop is gereageerd (95) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat mij betreft geen probleem; ik ga er van uit dat er een aantal specifieke argumen…"

George Balsing heeft 11 Apr 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"@Richard Heb me per mail bij je gemeld. Waren er nog meer?"

George Balsing heeft 11 Apr 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Bij VIP isolatie is er 6 - 8 keer minder transport nodig in aanvoer en geen afval en…"

George Balsing heeft 5 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"De praktijk is dat we met theorie te maken hebben in vele opzichten. En omdat iedere…"

George Balsing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Praktijktesten. Dat klinkt net als de isobooster situatie. Praktijk is natuurlijk pr…"

George Balsing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Ik wil me in principe daar graag voor aanmelden."

George Balsing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Punt is alleen dat de luchtdrukopbouw bij aerogel sneller plaatsvindt dan bij pyroge…"

George Balsing heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"De laagste Lambdawaarde wordt inderdaad met VIPpanelen gehaald. Er is een amerikaans…"

George Balsing heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Het best isolerende materiaal is volgens mij het materiaal met de laagste Lambdawaar…"

George Balsing heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Kan me je reactie over 'supermateraialen ' wel een beetje voorstellen. Denk alleen d…"

George Balsing heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+