BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Fevzi, Rotterdam gaat wel vaker over grenzen. Grote stappen (Op-stelten, voorh…"

Michaël de Vos heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Moet Fevzi de vraag nog preciseren ? Of slaat Harrie de spijker al op de kop ?"

Michaël de Vos heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Is dat de vraag die Fevzi stelt, mannen? Bedoelt hij niet: Ik heb een klushuis, de g…"

Michaël de Vos heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Dat Zink(en) en zwemmen niet goed samengaan is een leuk taalgrapje, maar heel serieu…"

Michaël de Vos heeft 9 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

"Mannen, zink (gegalvaniseerd is meestal: verzinkt) gaat óók niet goed met gips."

Michaël de Vos heeft 8 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

"Chloor en RVS zijn vijanden en zink en gips ook. Vraag eens even bij b.v. de Metaalc…"

Michaël de Vos heeft 8 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

"Nog even een wat fundamentelere kijk op "mechanisatie" in het algemeen. Dankzij zeer…"

Michaël de Vos heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Nou, laat ik dan als Enfant Teriible maar eens van leer trekken tegen BIM: Als archi…"

Michaël de Vos heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Op het plaatje LIJKT het een goedkope warmtewisselaar dan wel een capacitieve. Aan d…"

Michaël de Vos heeft 21 Okt 2011 gereageerd op Riolering als nieuwe energiebron?

4 25 Okt 2011
Antwoord van rob claesen

"Oh jee..... "Evidence based" design. Dat betekent dat wat ik aan gezondheid voor mij…"

Michaël de Vos heeft 7 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+