BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Geen bouwgarant of woningborg afgesloten? Jammer. Vooral niet verder gaan met iemand…"

Michaël de Vos heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Zorg er in de toekomst vooral voor zo autakrkisch mogelijk te kunnen zijn. Eerst de…"

Michaël de Vos heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"Je kunt er iets tegen doen. Tenminste: als je in staat bent hard te maken dat dit id…"

Michaël de Vos heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Woningsplitsing aan banden gelegd via bestemmingsplan, wat valt hier aan te doen?

3 14 Jun 2013
Antwoord van Roland Scholten

"Vacuümpompen; is dat niet zonde van de energie?"

Michaël de Vos heeft 6 Jun 2013 gereageerd op Wat zijn jouw ervaringen met het terugbrengen van de diameter riool?

4 6 Jun 2013
Antwoord van Michaël de Vos

"Ja, waterbesparende toiletten geven zo weinig debiet dat spreiding (breedte) van de…"

Michaël de Vos heeft 6 Jun 2013 gereageerd op Wat zijn jouw ervaringen met het terugbrengen van de diameter riool?

4 6 Jun 2013
Antwoord van Michaël de Vos

"Jos kijkt tenminste ook wat verder dan de bouw?"

Michaël de Vos heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"De economie van de industrialisering heeft ons veel produktiever gemaakt. De lonen v…"

Michaël de Vos heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Dit gaat straks een discussie tussen "gelovigen" en "wetenschappers" worden. Ik zal…"

Michaël de Vos heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

"Twee kavels ter beschikking en mijn 23-jarige ecologische expertise. Kijk even op ec…"

Michaël de Vos heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Check geluidsbelasting. (Binnestedelijk of buitengebied?) Mag je hoe dan ook wel via…"

Michaël de Vos heeft 5 Apr 2013 gereageerd op Voor een woningopdracht ben ik op zoek naar geluidwerende ramen, zowel schuif als draai-kiep.

5 5 Apr 2013
Antwoord van martina Wierdsma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+