De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?Het is al sinds de jaren 70 van de vorige eeuw een bekend gegeven, spouwmuren die volgestopt worden met pur en met schuim. Jaarlijks wordt… Begonnen door Wim Weerink |
42 |
22 Jun 2016 Antwoord van Frank Koster |
Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?Hoe isoleer ik een buitenmuur, zijnde een spouwmuur, zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2.K/W (bij voorkeur een R van 9)? Het ide… Begonnen door BouwProfs Redactie |
33 |
19 Sept 2015 Antwoord van Vincent Pot |
In hoeverre wordt PUR isolatie op de vloer ingedrukt door de chape?Kan PUR isolatie met een dikte van 9cm op de vloer door het gewicht van de chape ingedrukt worden? Deze vraag is gesteld door Dirk de Meye… Begonnen door BouwProfs Redactie |
1 |
31 Okt 2014 Antwoord van Jan Bovenlander |
Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?Hoe en met welk product of systeem kan men best een kruipruimte van 20 - 25 cm onder een bestaande woning vocht- en thermisch isoleren op e… Begonnen door Eddy H. J. Cruysberghs |
10 |
14 Jul 2014 Antwoord van Johan van Diessen |
Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?Als ik een klein belrondje doe hoor ik veel tegenstrijdige berichten. Vandaar mijn vraag aan jullie, de bouwprofs van Nederland: De case i… Begonnen door Jan Broekman |
16 |
5 Okt 2013 Antwoord van Michel Eek |
Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?Teun Minkhorst stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Bij een vooroplevering van een woning te Zwolle is achter het kni… Begonnen door BouwProfs Redactie |
17 |
5 Sept 2013 Antwoord van Kees Snepvangers |
Nieuwe purOP de bouwbeurs was het nieuws wat iedereen al wist maar wat nog niet in alle media groot was uitgemeten; Nu is wel algemeen bekend gemaakt… Begonnen door Zicht Bouwadvies; André Gruisen |
0 | 10 Mrt 2013 |
Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?PUR schuim kunnen we, zoals waarschijnlijk bekend, niet als milieuvriendelijk en duurzaam beschouwen. Er zijn zelfs deskundigen die de stel… Begonnen door BouwProfs Redactie |
22 |
25 Jan 2013 Antwoord van Arjan de Wit |
Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?Eric Beckman is eigenaar van een adviesbureau. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt Eric de volgende vraag:Ik heb een vr… Begonnen door BouwProfs Redactie |
98 |
22 Jun 2012 Antwoord van Frank Koster |
Welkom bij
BouwProfs
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door