BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'infra' (6)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Wat is wel en wat is niet acceptabel binnen een prestatiecontract?

In de samenwerking met de overheid krijgen de opdrachtnemers meer en meer eigen verantwoordelijkheden toebedeeld. Het inzetten van een pres…

Begonnen door Michel Eek

1 22 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

Welke Master student of young professional wil in aanmerking komen voor een traineeship bij Dura Vermeer Infra?

Beste bouwprofs, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben namelijk op zoek naar Master studenten die in aanmerking willen komen voor een traineeshi…

Begonnen door Andre Letsch

0 4 Sept 2014

Moet de overheid echt werk gaan maken van contractmanagement?

In aanloop naar het Nationaal Wegencongres van 26 september 2013 werd Ingrid de Bondt, gedeputeerde Verkeer en Vervoer, provincie Zuid-Ho…

Begonnen door Michel Eek

0 22 Aug 2013

Rijkswaterstaat en de bezuinigingen, wie heeft tips voor innovatieve maatregelen?

Rijkswaterstaat heeft vandaag bekend gemaakt dat de verlichting langs sommige snelwegen 's avonds laat en 's nachts uit gaat. De maatregel…

Begonnen door Michel Eek

8 28 Sept 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

INFRA ROOD WARMTE PANELEN

Hallo, Ik wil graag infra rood warmte panelen meer op de markt kunnen zetten. Het is zeker energie zuinig en er kan veel voordeel worden ge…

Begonnen door Arno Reijnen

0 26 Apr 2012

Verhoog de snelheid van verduurzaming in plaats van de maximum snelheid op snelwegen.

Nederland moet de snelheid van verduurzaming verhogen in plaats van de maximumsnelheid op snelwegen. Dat schrijft ir. Paul Oortwijn in een…

Begonnen door BouwProfs Redactie

29 20 Dec 2011
Antwoord van Arno Wentink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+