BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
BouwProfs Redactie heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?
jaap leeuw heeft 15 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?
Eric Beckman heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert
Monique Verhagen heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Gezocht: Bouwbedrijven
Alexander de Jong heeft 23 Sept 2013 gereageerd op Wat zijn voor een particulier de motieven om voor een duurzame woning te kiezen?
Andre Letsch heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?
Peter van der Zijde heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Shingles als dakbedekking, met een extra functie. Opwekken van elektriciteit.
Carl-peter Goossen heeft 30 Sept 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.
Ingeborg van den Ban heeft 7 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?
Michel Eek heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2026 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.