BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gert-Jan van Asperen (16)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Probeer http://www.energique.info/ even en doe Wim de groeten van mij. ze hebben hee…"

Gert-Jan van Asperen heeft 25 Aug 2015 gereageerd op Ik zoek een goed en deskundig bedrijf op het gebied van vochtwering. Wie heeft tips?

5 26 Aug 2015
Antwoord van Serge Kornuyt

"Het is heel normaal dat er een vrije ruimte  ( tot wel 4 meter)  tot de perceelgrens…"

Gert-Jan van Asperen heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Ja Kwaliteit dat kunnen de meesten niet leveren voor de prijs waarmee ze de klus kri…"

Gert-Jan van Asperen heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"@Mark ik denk juist wel dat als er goed overlegt wordt dat je de 15% meerwerk kan vo…"

Gert-Jan van Asperen heeft 12 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Dan moet je met z'n allen NEE zeggen, en dat is nu net het probleem. Er is er altijd…"

Gert-Jan van Asperen heeft 11 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Heb je al eens gerekend met verwarmd glas? door de verwarmende laag hou je veel zonn…"

Gert-Jan van Asperen heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"Waar rook is, is vuur... Als ik de bijna normale manier van werken zie, denk ik dat…"

Gert-Jan van Asperen heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"En dus? de hoogste waarde hanteren? die van de stam "

Gert-Jan van Asperen heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?

8 18 Jan 2014
Antwoord van George K.I. Ang

"Beste Ingeborg. In 2003 heb ik een set van Stroomwerk gekocht, en op mijn dak gemont…"

Gert-Jan van Asperen heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"In de nieuwe woonwijken om mij heen hoor ik de zelfde geluiden! helaas is het zoals…"

Gert-Jan van Asperen heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.

11 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+